Sunday, February 10, 2008

Boikotlah Hujan by Bajang

The image “http://a694.ac-images.myspacecdn.com/images01/4/l_d9edd73faa107ea8ced1c235298ed955.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

asal eh?? rmai tol pgikot die..
x heran r..lagu hujan mmg best2 kan...tp yg aku x puas ati
nye...bkn x puas ati la..acttually
mnyampah ngan bdk2 skang ni..
korg try r tnye dak2 skang..sume underground..sume fllow
hujan...RANtai..
knape? yela..market kot..awek bsepah... tu sume lantak
la..mak bpak korg pown x mrah kn..
tp xyah la nk poyo sgt..smpai usha org lain pown mcm org
lain hina smacam je..

aritu member aku g usha rantai nye event..kt klcc tu..
pastu korg taw dorg ckp ape? dak2 mlayu skang poyo
doe!! mentang2 member aku g xde bwk camera..hahaha... sume usha kelat je..mcm la bgos sgt..smayang tggl gak..
cet! tbe2 ckp psal smayang..

pastu ade la sorg hamba allah ni..dak tmpat aku gak..tp
jauh la drpd umah aku..tp dak tmpt aku la...hehehe...
die ni..aku tataw la fanatik ke
ape..aku rase elok die jd P.A hujan la.. hahaha... trok bro..klu lu tgk..lu pon mnyirap..hahaha.. die..tiap2
ari post bulletin psal hujan bro..aku rase la kan..die dpt komisen la..5% kot..hahahha!!
aritu aku saje r bahan die bro..tros kna delete doe aku kt
fren die..hahaha... trase lebih kot..hahahaa...

aku x ksa sbnrnye..ko nk mnat..mnat la..tp klu da tiap2
ari ko nk cte benda same je..william hung pown xnk
member ngan lu..
adoi..
so sdar2 la bdk2 skang...sume same je..
pape pown..lu pikir la sndri..!!

Credit : www.myspace.com/hujanbajang

2 comments:

otak. said...

assalamualaikum abang.apa khabar? WOW ! BAJANG ! beginilah nasib bila orang mencari rezeki dengan halal dan karya2 yang ada.bila dah ada nama,begini pula jadinya. DATUK SITI NURHALIZA pula bagaimana ? apabila hari2 jiran saya menyebut nama beliau ,mendendangkan lagu2 pop rock & balada beliau,perlukah aku hamba ALLAH yang hina ini nk menjatuhkan insan2 lain ? walaupon tidak menyukainya,tettapi hormat,nasihat,beri tunjuk ajar atau pandangan kepada meraka.ingatlah bahawa syaitan dikeliling kita ini adalah memberi hasutan untuk kita berpecah belah . BANGUN BANGUN ! kau duduk di dunia ni sementara,bukan selamanya.ALLAH SWT juga telah berpesan,jika seseorang itu berusaha untuk sesuatu dan ingin berjaya,maka,ALLAH SWT akan membuka peluang dan membuka pintu rezeki berlipat lipat kali ganda kepada mereka yang berusaha dan sesiapa pula yang menjatuh jatuhkan fitnah dan membuat kerja2 keji, maka ALLAH SWT akan menyekat dan menutup pintu rezeki mereka buat selama lamanya.ini adalah realiti kehidupan.jadi,yang elok disokong,yang sesat,diperbetul.
assalamualaikum.

Anonymous said...

betol la...ako tgk srg ramai bebdak sek kalo kt gigs...adoi..cam terasa ako kt sek plak..