Monday, February 11, 2008

Boikotlah Trend Malaysia by Syazsy

skrg ni dh jadi TREND to have t shirt/apparel clothing line. setengah aku setuju setengah lagi aku tak setuju psl T yg korang print mengarut2 dari segi ayat. contohnya; ayat2 yang tak sepatutnya korang print.

satu lagi dah jadi trend plak untuk meminati _ _ _ _ _ . some songs are great but its THEIR fans make them look horrible. so to THEIR fans. you guys suck.eat my right toe.

and its a TREND to snap pics and have your pics at an event called _ _ _ _ _ _ _ _. you think it makes you fucking cool to have your pics at "that" event hanging on your myspace.

BE YOURSELF. IF YOU DONT BE YOURSELF SAMPAI BILA INDIPENDENT ARTS TAK DI RESPECT OLEH ORG LUAR. JGN IKUT TREND LA GAMAKNYA.IKUT KATA HARI DAN DIRI SENDIRI. JANGAN PIKIR COOOLLLNESSSSSS..PIKIR APA YANG KORANG MAHU DI JIWA DAN HATI DAN SANUBARI.

padahal event yg korang organize tu bukannya se-organize yg korang sangkakan pun..its because ada supportsss, nampak la organize. buat event biar ikut TIME. kalau time tu ko fix pukul 4, pukul 4 la start. mana2 problem occured during event, sila berikan apologies to the event attenders.

CARA BEGINILA NAK DIGUNAKAN KALAU KORANG NAK TERUS DI SUPPORT. BUDI BAHASA BUDAYA KITA.TAK GITU MALAYSIA?

JGN EXPECT SEMUA ORG SUKAKAN APA2 YG KITA,KAU,DIA,KAMI BUAT. SEMUA ORG ADA LOVERS AND HATERS. AND IF ADA ORGBERI TEGURAN SILA LA BUCK YOUR ASSSSSSSSSSSSS UP!

Credit : http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=111354072

2 comments:

otak. said...

assalamualaikum abang,.bak kata ayat abang...

JGN EXPECT SEMUA ORG SUKAKAN APA2 YG KITA,KAU,DIA,KAMI BUAT. SEMUA ORG ADA LOVERS AND HATERS. AND IF ADA ORGBERI TEGURAN SILA LA BUCK YOUR ASSSSSSSSSSSSS UP!

perkataan akhir tu bagaimana untuk membuktikan yang abang blogger ni BUDI BAHASA BUDAYA KITA.TAK GITU MALAYSIA?
abang,jika nk diikutkan.lebih elok dan lebih bagus lagi abang memberi tunjuk ajar kepada mereka.mereka orang2 baru yg perlukan bimbingan,tunjuk ajar..bukannya dikutuk sebegini rupa akibat salah mereka . hak untuk mengutuk,menghukum bukan kerja kita.kenapa abang rasa itu HAK abang ? HAK kita memberi bimbingan dan tunjuk ajar. apa la salahnya jika blog ini dibuat balik supaya diperbetulkan rupanya agar abang yang hebat ini dapat memberi tunjuk ajar kepada orang2 seni ,karyawan2 baru supaya mereka lebih berminat untuk berkarya dan berseni ? itu lebih kepada arah MEMBINA MASA DEPAN YANG CEMERLANG D, GEMILANG DAN TERBILANG. assalamualaikum.

Anonymous said...

Assalamualaikum.

islam pun mengajar kita, menegur nie ada caranya....kalo dah mcm tu cara abang tegur, abang nie mmg salah seorang yang jahil....nak tegur orang yang jahil, tetapi, kejahilan kita sendiri tidak diperbaiki...

Beginikah umat islam???(kalau abang islam). Beginikah rakyat malaysia yang bersetuju dengan "budi bahasa budaya kita"???

Kita tegur orang, ada tertibnya...kita nak komen orang, ada tertibnya....walau didalam solat sekalipu, kita ada tertibnya...

Jadi, bagi diri saya, abang tidak layak menegur orang JIKA abang belum bersedia ditegur dan belajar tertib menegur.Ukur baju dibadan sendiri...begitulah pepatah melayu.

Saya sebagai insan biasa, juga mengakui, tiada apa yang sempurna dalam diri saya. Segala yang ada, adalah pemberian nikmat dan rezeki drpd Allah SWT(kalau abang islam).

Sekian tulisan saya, yang saya harap dapat memberi sedikit kesedara kepada abang demi kemajuan umat islam(kalau abang islam).

Assalamualaikum.



Nota:abang merujuk kepadapenulis artikel ini.